Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-15, 17:42   #24
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Melk trigger smerter?

Interessant alt dere skriver altså! Jeg hadde temmelig merkbare smerter onsdag og spesielt torsdag og fredag ble jeg bedre utover dagen, da hadde jeg ikke spist melkeprodukter å snakke om siden torsdag til lunsj (og da litt hvitost). Spesielt hendene var stive, stinne og vonde da jeg våknet om morgenen til og med fredag og det begynte å merkes på bekkenet også. Siden lørdag har hendene vært helt fine om morgenen og bekkensmertene er borte igjen!

Jeg skal holde meg unna de produktene jeg har mest mistanke til (yoghurt og ren melk) til over helgen og så skal jeg prøve på nytt og se om det samme skjer igjen.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat