Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-15, 23:30   #71
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Auguststarterne 2015!

Lenge siden jeg har vært inne på tråden her nå. Det skyldes nok at vekttapet uteblir. Ikke like gøy å rapportere om stillstand og vektoppgang....

Hadde meg en liten oppgang i forrige uke, men den var forventet og akseptert. Var om bord på en båt i flere dager, og der var det ikke enkelt å styre seg med kostholdet. Det var selvfølgelig mulig, men når alle om bord står i vinkel for At du skal ha det bra blir det vanskelig å takke nei til alt.... Så da ble det to middager med ris til, arme riddere til frokost (), ferskt og varmt brød til frokost, is til dessert og så videre og så videre......

Nå er jeg nesten nede igjen der jeg var på forrige veiing, og håper nå snart å være i vater igjen. Fikk dykket på fredagen da, og vært på spinning i dag, så det går i alle fall rette veien trimmessig.

Hvor er dere andre? Går det greit eller har dere forlatt tråden? Litt ensomt her alene så kom gjerne innom en tur!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat