Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-06, 16:52   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Spørsmål om Valleprotein

Har testet ut valle whey protein fra Ketolyse (det er ikke i salg). Det er et protein av renset og veldig god kvalitet. Det har 2 gr karbo pr 100 gram pulver. Torkil jobber med saken (vurdering/godkjenning av mattilsynet) og vil kanskje importere dette fra Danmark.

Jeg har testet ut en boks og brukte det som "mel" i nabobrødet (opprinnelig soyaprotein brødet) og det var veldig vellykket. Jeg har også lagd pannekaka mi med det, uten noe problem. Andre har testet det ut på pizzabunn og mente de måtte bruke mer av det enn av soya proteinet. (se inne på Ketolyse under Erfaringer).