Tråd: 8 kg til jul!
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-15, 12:02   #103
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 8 kg til jul!

Opprinnelig lagt inn av scnuppa80, her.

For mange kg er ikke ensbetydende med ugly !

Nei, endel er heldigere enn andre. Jeg er ikke en av dem Men like mye som det kommer alt det andre, at man automatisk er lat og dum i andres øyne, og at man må jobbe dobbelt så hardt som andre for å få halvparten så mye anerkjennelse. Og ikke minst det at folk tror man ljuger hele tida, siden "alle" veit at det jo bare er å slutte å stuffe trynet med dritt så raser kiloene av Å alltid tenke på hva man har i handlevogna for å slippe de fordømmende blikkene, bortkastede jobbintervjuer fordi man er forkastet i det man åpner døra og blir sett, å vite at barnehagen sannsynligvis sjekker hva junior har med i matpakka, fordi det ikke akkurat ser ut som han får sunn mat hjemme.... Så freak er vel kanskje mer passende enn ugly

Opprinnelig lagt inn av scnuppa80, her.

Har du sjekket hele kroppen , fra hue til ræva om det kan være ubalanse noen steder som stopper vektnedgang ? Hilsen ei som ikke stoler på at leger alltid gjør jobben sin ! :-)

Jada, selv Fedonklinikken har gitt meg opp. Det er vel lite annet ENN ubalanser