Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-06, 18:26   #77
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 59
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

En kald dag med vakkert solskinn og en hest jeg nesten ville selge

Rart egentlig hvor fort man faller ned når allting har gått så utrolig bra en stund.... I dag hadde ikke Rocky lyst til å gjøre annet enn å slåss mot alt og alle, han var bare mega uhåndterlig.... Til slutt gav han bort "lillefingeren" og da var det greit, han fikk komme tilbake i boksen sin og fikk masse kos fordi han tilslutt samarbeidet litt....

Så nå er han ikke til salgs lengre Han som meg må få ha dårlige dager, det er bare så dumt at han er så mye sterkere enn meg for jeg er alltid nødt til å sørge for at jeg får siste ordet.... Selv om jeg vet at han må få være den han er på dårlige dager også, vil jeg lage endel problemer for oss begge om jeg lot ham få viljen sin disse dagene som er som i dag...

Det ble ett lite lyspunkt når han gav seg og da fikk han masse masse masse ros for noe som for 2-3 dager siden var en selvfølge....

Det er vel sånn med oss også, de dagene søtsuget ikke er der tar vi det som en selvfølge at vi ikke spiser det, de dagene det er der må vi være stolt av det lille vi klarer....

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone

Sist redigert av Caxa : 26-02-06 kl 20:10.
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat