Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-06, 19:04   #11
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 66
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Tanker om livet, hvordan, hvorfor og bare sånn generelt tanker om det

Fantastisk innlegg Tone!

Du sier her så utrolig mange kloke ting. Det med å huske å få innsiden med i en slankekur er utrolig viktig. Jeg tror mange av oss overvektige har litt den samme psyke - den litt samme adferd.

Flott det du skriver med å si fra om det ene og det andre. Andre folk KAN altså bare ikke lese vores tanker hvor mye vi enn skulle ønske det.

Også derfor jeg elsker N. D. W. settning (se signaturen min) om ikke å svikte seg selv. Tror faktisk kun man kan klare å gi til andre hvis man kan klare å gi til seg selv.

Sir man ikke fra, hoper ting seg seg opp i sinnet og blir veldig ofte til fett i kroppen.
Så på TV fra kurstedet i Esbjerg i Danmark, en ung mann fra Norge som hadde gått ned mange kilo. Han familie ble spurt om hva de syns og det var jo glade på hans vegne, men la merke til at han plutselig hadde blitt så neppede - sa fra, noe han ellers aldri hadde gjort før. Det var ikke noe de var fornøyd med, og pling! da hadde jeg en god del forklaring på hans overvekt (og sikkert mange andres).

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat