Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-06, 21:37   #5
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 66
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Like feit, hylla full av bøker og tom konto.

Hei Flax.

Jeg er nå ganske sikker på du er kvinne, men hjertelig velkommen uansett! Jeg har også lest en masse bøker om lavkarbo, men er dessverre ingen ekspert for det. Herinne kan jeg love du får masse støtte og mange innlegg fra kloke folk. Og jeg tror bestemt ikke du skal "betale" noe som helst for det! Det er derfor dette forum eksisterer, for at vi kan hjelpe hverandre. Her er folk på det meste. Noen på Atkins, noen på Skaldeman, noen på Ketolyse, Lindberg og andre igjen har komponert sin egen diet.

Personlig går jeg nok mest inn for ketolyse og ketolyse-liknende diet. Det er det som tiltaler meg mest pga grønnsakene. Når jeg ser de forskjellige vektresultater herinne synes jeg at de på ketolysekur har de beste resultatene. Men jeg har også sett mange flotte resultater på de andre filosofier.

Ikke gi opp Flax. Det er aldri for sent. Si fra om hvilken kostholdsfilosofi du ønsker å starte på og prøv igjen. (det er ikke nok bare å lese bøkene - har jeg selv erfart ). Si fra om hva du lurer på og hva du vil ha hjelp til, så er det med garanti noen her som stiller opp med svar og rådgivning.

Nå får jeg dette til å lyde så forbanna lett, men det er ikke sådan ment. Vil bare så nødig at du helt oppgir.

Lykke til.
Klem

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat