Tråd: 8 kg til jul!
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-15, 12:22   #195
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 8 kg til jul!

Jeg har ikke lest gjennom innleggene her på en stund, så jeg slenger først inn et generelt til alle som står i med førjulskiloene!
For egen del tror jeg at jeg må må legge inn et litt høyere gir fremover, for nå har jeg kjørt meg litt i grøfta her ... Har vært litt stormfulle omstendigheter i det siste, og jeg har "trøstespist" peanøtter, peanøttsmør, sukkerfri sjokolade og is, og så videre, til det har tytt ut av ørene, omtrent. Resultatet er nesten tre kilo opp siden oktober en gang. Buuu!
Så, jeg klokka inn på 70,7 kilo i dag! Føles skikkelig u-bra, og særlig da jeg fant et bilde fra våren 2013, da jeg var på absolutt laveste vekt i min voksne historie, så vidt over 65. Jeg har verken før eller senere følt meg så komfortabel med meg selv som da! Jeg kjenner skikkelig på hvor lite kroppen min kler og trives med disse 5 kiloene ekstra. Det er rart med det, men det skal ikke mye til før jeg kjenner forskjell nede på normalvekt, mot hva jeg gjorde da jeg var skikkelig overvektig. Da hadde 3-5 kilo knapt noe å si.

Så, jeg tror ikke jeg klarer fem kilo før jul, i hvert fall. Men et par, tre hadde ikke vært så dumt. Får satse på at fort på - fort av fortsatt gjelder.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat