Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-04, 19:54   #2
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

1 fiskekake til frokost er vel ikke den beste start på dagen,det er derfor Atkins anbefaler egg til frokost,gjerne egg og bacon,eller omelett og da med litt fløte i. Synes du mangler litt fett der.Og orker du ikke egg,kan du skjære opp ost og rulle inn i kjøttpålegg.

jeg vet om mange som reagerer på nøtter, det er grunnen til at du skal holde deg unna nøtter på induksjonen.Spis heller ei hel pakke baconsvor hvis du føler for det enn å bruke nøtter på intro. Og ikke bønner i chili con karne håper jeg.Bønner er fy mat.

Ellers må du passe på å drikke mye vann.
Og hvis du holder deg strikt til reglene burde det løsne ganske fort,det kan være at kroppen har litt problemer med å omstille seg i starten,og egentlig burde du ikke veie deg før det er gått minst en uke.

Men det er vanskelig å si,enkelte uker går det tregt,men det er ofte en overgang. Og husk,du skal spise deg mett,men ikke stappmett,og heller ikke for lite:-). Den ble kanskje litt kryptisk

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat