Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-06, 23:30   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Like feit, hylla full av bøker og tom konto.

Før jeg svarer utfyllende her, lurer jeg bare på hva som var problemet med de retningene du har prøvd ?

OK, jeg kan gjette meg til GR, den er selvopplevd - sulten hele tia !! ? Og 17 kurs ? Joa, der er ikke uvanlig det.

Men hvorfor trivdes du ikke med Eat, Atkins, eller Lindberg ?
Hva føler du Ketolyse og Skaldeman har som Eat, Atkins og Lindberg ikke har og som gjør at du har valgt dem ?

For å kunne svare deg og ikke gi deg råd helt på viddene er det litt viktig (for meg iallefall) å forstå hvorfor ting ikke funket for deg. Reglene ? Maten ? Søtsug .... ? Skjønner du hva jeg mener ?

Dessverre er det ikke utviklet noen vidunderpille enda. Hadde det vært en slik hadde alle vært slanke og en eller annen smart person innmari rik !
Det finnes ingen snarveier !

Jeg er sikker på at du vil trives her inne. Det er mange som står klar til å hjelpe. Og det gjør vi helt uten motytelser !!