Tråd: Eksem
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-06, 10:57   #5
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Eksem

Jeg har psoriasis og har merket tydelig bedring etter at jeg begynte med omega 3-6-9 kombinert med stort vanninntak og trening. Treningen er med på å senke stressnivået i kroppen. Stress forverrer eksem. Og omega inntaket styrker både hud hår og negler. I tillegg bruker jeg litt feit fuktighetskrem på eksemen som er igjen. Det holder huden myk og gjør den mindre irritert og penere å se på. Min eksem blir i tillegg bedre av litt sol. Så jeg tar soldarium 1 gang i uka fra januar til mai. Det er nok til å holde utslettet i sjakk.
Vil råde deg til å kutte ut kordisonsalver, da de ødelegger huden og gjør den tynn og uelastisk. Min mor brukte kordisonsalver i årevis og huden hennes er så tynn at den sprekker ved den minste påkjenning. Min mor bruker nå omega 3-6-9 akkurat som jeg og også hun har fått mindre psoriasis etter dette. Kapsler er greie, dersom du ikke greier å innta oljen bar. Jeg kjøper mine på helsekosten.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat