Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-06, 18:15   #82
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 59
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av luringen

Du er ikke med i Hadeland Western Riders vel?

Nei det er jeg ikke, rir for Hadeland Ride-kjøreklubb jeg... Driver bare med dressurridning og rir som handikapprytter....

Uff da, jeg hadde ikke klart det du har gjort, det er helt uvirkelig for meg å skulle være uten hestene....

Mange flotte småbruk i trøndelag da, og mange fine steder der man kan leie for en grei penge...

Håper du finner en løsning....

Så til dagens legebesøk

Nå er det min tur til å ramle innom ett platå tror jeg, eller så er det grønnsakene.... Når jeg var hos lege i dag var alt som det skulle meeeeeeeeeeen......

Vekten hadde rørt seg bare 10 gram siden sist mandag, og i feil retning Og nå som det bare er noen dager igjen til jeg skulle vært ennå litt lettere

Jaja jeg får spare litt på grønnsaker og nøtter, så får jeg fylle på med mer kjøtt/fisk og fett, så får jeg gå på vekten her hjemme på fredag, eller lørdag morgen før jeg drar til Drøbak....

I går var det ikke noe galt i maten som jeg kan se, bare at jeg nå spiser grønnsaker til nesten hvert måltid, tror jeg skal gå tilbake til bare 1 gang om dagen, som tidligere.....

Ellers har jeg og Rocky hatt en kjempeflott trening i dag, og selv om han i går var til salgs i 5 minutter er det over nå og ikke alle penger i verden kan betale ham

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat