Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-06, 21:30   #11
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Langvarig Hodepine

Hvis du ikke har målt verdiene hos lege er det nok med 750 mg pr dag. Vet ikke hvor lang tid det tar før nivået kommer seg. Det er forskjellig fra person til person. 2-4 uker har legen mins sagt tidligere, men jeg vet ikke om det gjelder alle. Når jeg har tatt blodprøve hos legen og kalium ligger lavt får jeg bare beskjed om å øke til 1500 mg til neste test...

Om du ikke syns det er ubehagelig å ligge på vippen mellom ketose/ikke ketose så er det ingen fare. Men det er ingen spesifikk grunn til å være i ketose om du skal vedlikeholde vekt. Etter min mening er det helt unødvendig. For vedlikehold av vekt er Atkins vedlikehold eller Lindberg helt perfekt, syns jeg - og du er normalt ikke i ketose på noen av dem.