Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-06, 23:37   #15
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Nasjonal Dugnad mot fedme

Ikke for å være gledesdreper altså, men jeg har jobbet i flere av arkivene i regjeringskvartalet. Dersom du sender "gave" til statsråder og komitemedlemer via jobben dems havner "gavene" som regel i arkivet etter svært kort tid. Har sett det utallige ganger. Vi registerer det inn og sender det inn til vedkommendes kontor. 2 timer senere kommer gaven i retur og blir arkivert og glemt.. Ellers blir slike "gaver" også svært ofte sendt i retur med et bla-bla-bla brev med vide og rundt-om-grøten forklaringer på hvorfor den ikke aksepteres. Svært mange ser på slike "gaver" som smøring og frykter konsekvensene av det.

Du kan selvsagt forsøke, men jeg tror neppe du vil ha noe hell. Bedre da å sende det privat. Det blir en litt annen vinkling.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat