Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-06, 18:11   #3
Ablazed
Ubekreftet Medlem

Ablazed sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Bergen
Ablazed er på en erverdig vei

Dag 2

Gått bra idag også, forsåvidt. Til frokost spiste jeg to knekkebrød med skinke og paprika. Uten smør da. Har funnet ut at jeg skal slutte med det fete smøret. Brelett, altså. Så spiste jeg en gulerot og drakk et glass vann.
Til middag lagde jeg torsk med jarlsbergost. Første gangen jeg har prøvd det. Og det var meget vellykket! Faren min og broren min likte det veldig godt da. Jeg og min mor er forkjøla, så vi kjenner ikke smaken. Hm.

I hele natt satt jeg oppe og lagde en ukesplan over hva jeg skal spise, og til hvilket tidspunkt. Så nå spiser jeg regelmessig og riktig. I tillegg lagde jeg en liste over hva jeg skal gjøre hver dag. Gå turer, danse, pilates osv.
Haukeland på mandag igjen. Gleder meg. Men lurer på hvilken mat de har der :S Sist gang jeg var der hadde de raspeballer og kjøttkaker og sånn. Som ikke smakte noe særlig. Og det er jo eneste maten jeg kan spise. Utenom narvesen da. Der de har sjokolader og boller og.. Mm. Nei, uff.

Nå er jeg så ufattelig mett at jeg bare ligger å sløver i senga. Har nettopp dansa i en halvtime ca. Og det var vondt! Vet ikke hva som gjør at jeg har så vondt i magen. Har vært sånn siden jeg bestemte meg for å spise sunnere. Hm. *Undre*

Vist det er noen som vil ha den oppskriften på torsk med jarlsbergost, er det bare til å spørre. Anbefales veldig. Tok meg ikke lang tid å lage det, i tillegg til at det ikke er så usunt.

Love,
TrudY

Sist redigert av HP : 04-03-06 kl 23:53.
Ablazed er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat