Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-16, 18:15   #9
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Mensen og søtsug

Gammel tråd, men who cares? Jeg har lest at vi trenger ekstra energi (kalorier) i forbindelse med mensen og derfor blir mer sulten noen dager før. Det var en undersøkelse om man gikk mer opp i vekt ved å spise det ekstra kroppen trengte kontra å holde seg for god for det og det viste seg at man faktisk ikke gikk opp av det lille ekstra. Tør ikke å stole helt på det, jeg da, men kuult om det stemmer. Questbarer synes jeg dekker søtbehovet. Jeg tar en halv hver dag nesten. Jeg spiser også ofte bringebær. Slik blir det aldri at jeg sprekker og spiser noe jeg egentlig ikke tillater meg. En sjelden gang spiser jeg halve sukrinsjokoladen. Himla god! Jeg har lagt merke til at det er noen dager i mnd jeg er litt ekstra sulten, men det er også noen dager jeg er mindre sulten. Om jeg følger kroppen vil det jo utbalansere seg