Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-16, 20:57   #13
sylwester
Seniormedlem

sylwester sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Ny i lavkarboverdenen

Opprinnelig lagt inn av ida nybegynner, her.

...

En annen ting jeg har hørrt er at ketose er kun for dem som skal ned 10-15 kilo +++ . Jeg skal kun ned fra 66 kilo til 58-60 kilo. Kun 6-8 kilo, og jeg er fra før av ikke overvektig, jeg vil bare ned til trivselsvekta der jeg pleier å være. Vil ketose hjelpe meg med det?

Ketogene dietter kan brukes som hvilken som helst slankekur. Like greit å bruke dette som noe annet for å nå matchvekta. De siste kiloene tar laaang tid og hvis du i kroppens syn er undervektig vil ketogen kost potensielt øke vekta di isteden.

Lavkarbo er blitt "mote" så det finns de som ikke har planer om å endre vekta si som lever på ketogen kost. Kun dette jeg egentlig ikke forstår.

Opprinnelig lagt inn av ida nybegynner, her.

...
...
Jeg kjenner energien er fraværende og kjenner meg "ullen" i hodet..

Det er helt vanlig bivirkning når kroppen går tom for glykagen. Drikk mye vann og hold ut så går det over. Det er borte om noen dager.