Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-04, 10:31   #2
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Følger tankegangen din HP! Og tror du er inne på noe vesentlig her. Et annet eksempel er jo alle de titusenvis som har stressende jobber, men tar fullstendig fri i helgene - og hva lider de av? Jo den såkalte "week-end-hodepinen". Det jeg syns er skummelt med at sånne ting skjer i kroppen - er ikke HVA som skjer, men HVORDAN vi som blir rammet av det håndterer det!

Kjenner blant annet flere som hardnakket hevder at de "ikke tåler å ha fri" for da blir de syke.... Og mange jeg har møtt påstår at de "ikke tåler grove brødsorter" for da får de diare og blir syke...... Men loff går merkelig nok bra...

Tror dette for mange blir en unnskyldning og et påskudd for IKKE Å ENDRE LIVSSTIL - selv om de kanskje innerst inne VET at kroppen sender dem klare signaler om at de må endre kurs.

Syns du gjorde klokt i å gå hjem i dag - og lyttet til kroppen din som yoga-instruktøren min snakket så mye om i går.

Namaste fra Fedonisten

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat