Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-06, 21:57   #15
Ablazed
Ubekreftet Medlem

Ablazed sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Bergen
Ablazed er på en erverdig vei

Dag 4

Sto opp litt for sent idag. Skulle egentlig opp klokka halv tolv, men klokka ble halv ett. Lagde meg ivertfall frokost, og slik så menyen ut:
To grove skiver med skinke og agurk.
Et glass vann.
En gulerot.

Etter det gikk jeg og hunden min ned på den "faste" plassen vår for å kaste ball og løpe og sånn.

Senere på dagen, litt før middag, gikk jeg ned til en venninne av meg. Og på bordet der sto det sjokolade, chips & dip og cola. Ikke akkurat det lureste å sette fram når jeg kommer ned dit. Så det ble til at jeg spiste litt sjokolade & litt chips. Pluss at jeg drakk et halvlitersglass med cola. Uff, andgrer bittert på at jeg gjorde det.

Når jeg kom hjem var det middag. En skikkelig USUNN middag. Pizza. Med masse ost og pølser. Men, jeg tok et lite stykke da. Det skal vel ikke kunne skade så mye? Håper ikke det :/

Etter middag stakk jeg ut igjen med Caisa. Møtte en venninne av meg som har vært borte lenge Vi tre gikk ned til en annen venninne av meg, for så å gå til møtes med en ANNEN venninne av meg igjen Hehe. Gøy å se dem igjen. Lenge siden.
Og, til slutt, slik så kveldsen min ut:
To knekkebrød med skinke, lettost, agurk og tomat.
En gulerot.
Et glass vann.
Og en kopp kafé au lait.

Ellers har jeg dansa leenge idag. Skal danse litt mer etterpå også. Så har jeg brukt det som står her;
http://www.iform.nu/polopoly.jsp?d=1210&a=4671

håper på å få kjøpt meg en pilates-video snart. vist jeg bare får litt penger snart.

Love,
TrudY

Sist redigert av HP : 04-03-06 kl 23:48.
Ablazed er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat