Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-04, 11:06   #4
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Jeg følger deg også! Jeg er syk i absolutt alle ferier. Rekker gjerne to ulike sykdommer også (eks forkjølelese + omgangssyke, eller kink i ryggen + bihulebetennelse). Og hver gang jeg legger om kostholdet radikalt til lav-karbo, så spretter kvisene ut, og jeg får mye magevondt, diaré, hodepine m.m. Nå er det en måned siden MUP startet, og jeg holder på å "renses" fortsatt. For jeg ser på det som rensing. Klart; det kan være demotiverende å få vondt i magen når man spiser bra, mens når man spiser hveteboller og sjokolade til det tyter ut av ørene, ja se da fungerer magen fint.... Men det er mye annet som ikke fungerer på høy-karbo da, så totalt sett føler jeg meg bedre likevel.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat