Uff ja det er helt fælt...
Mormoren min har i flere år nå gått på noen tabletter som gir henne STORE skjelvinger, og som gjør henne likegyldig i humøret. Hun er ikke den samme personen lenger. Husker ikke hva de heter, men det er en slags lykkepille.... Husker navnet om noen sier det. Høres ut som et mineral eller noe.
Jeg snakket også med en kunde i butikken en dag. Mannen hennes hadde fått noen hjertemedisiner av legen som han forandret helt personlighet av. Han ble aggressiv og husket ingenting lenger. Satt i en stol helt apatisk hele dagene.
Legen konstanterte Alzheimers, men kona mistenkte hjertemedisinene. Det nektet jo legen å høre på.... 
Så hun tok saken i egne hender og lot ham kutte ut litt og litt av medisinene. Farlig kanskje, men mannen hadde ingen livskvalitet igjen uansett.
Etter en måned var han sitt gamle jeg igjen og husket bedre enn han hadde gjort før han begynte med tablettene omtrent.
Nå lurer jeg faktisk på hvor mange eldre med diagnosen ALZHEIMERS som rett og slett kun er syke av medisinene de går på.....