Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-06, 18:25   #88
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Hei Tone !
Duuuu, jeg lurte på Progesta Care.
Jeg begynte som sagt å bruke den i høst, etter voldsomme hetetokter natt & dag + mensen som forsvant. Tydelig overgangsalder i følge legen, som ville gi meg piller. Jeg ville prøve andre ting. Ble anbefalt Progesta Care av en kollegas mamma. Fulgte instruksjonene som "menopausal" - to ganger pr dag osv. Så forsvant hetetoketene og jeg kuttet ned til en gang pr dag. Mensen kom tilbake etter 6 mnd mnd stopp etter 2 mnd bruk av progesta. Fulgte så instruksjonene som "pre-menopausal". Nå har jeg hatt mensen med 28 dagers mellomrom i 3 mnd. - og har begynt å følge instruksjonene for "normale".

Hva er din erfaring med hyppighet, antall dager etc. Har du pause innomellom eller tar du hver dag ?