Tråd: Adhd
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-06, 09:50   #16
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Adhd

Jeg og svigermor var på shopping her på mandag.. i løpet av dagen ble det snakket en del av min samboers barndom, om problemene de hadde med han og at hun ikke håpet at vi fikk sånne problemer.

Han har ikke alle de samme problemene enda men jeg fikk noen tankevekkere der jeg skjønte LITT mer om hvorfor han gjør som han gjør..

Men nå har jeg lest litt om ADD for voksne. og det minner ganske mye om samboeren min!

får meg til å tenke litt.. men man skal jo ikke ta for raske konklusjoner på sånne ting. ikke sikkert at ADD var så kjent på begynnelsen av 80 tallet?

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat