|
Hjemme igjen etter en spennende weekend
Så er weekenden i Drøbak over og det er tid for å gjøre opp status....
Matmessig har helgen godt bra, jeg spiser endel mer grønnsaker noe som har gjort at det er enklere å holde ett høyere treningstempo.... Har blitt mye kylling, med grønnsaker trukket i fløte, gele med krem og MENGDER med vann...
Ridemessige gikk det ikke så bra i går, siden både jeg og Rocky er vant til et mer hvil i tempoet enn denne instruktøren ville ha. Det førte til en litt anspent hest, så dagen i går la vi bak oss fort.... I dag har det gått veldig mye bedre, noe som alle var godt fornøyd med....
Jeg var frekk nok til å si ifra til instruktøren at det ikke virker på Rocky å gå i ett så høyt tempo og at jeg ville legge tempoet selv i dag, noe som gav meg en avslappet samarbeidsvillig hest, som igjen på virket hele treningen....
Så nå er det konkurranse sesongen som starter, vi har vist oss frem og skal ri internasjonalt i år ... NM i August er også innlagt og godkjent av Rytterforbundet...
Hun som er ansvarlig for oss hadikappryttere ville kjøpe Rocky så han har virkelig gjort inntrykk 
Men som tidligere sagt, han er jo bare best i hele verden og definitivt IKKE til salgs
Så nå tar vi tak i nye uker med lavkarbo og nye spennende treninger fremover så begynner konkurranse sesongen neste mnd