Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-04, 17:17   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg sendte en mail til journalisten og pekte på de åpenbare faktafeilene. Nevnte bl.a at det er en lettvint journalistikk å forfatte en artikkel ukritisk og på grunnlag en en forskning hvor forskeren ikke har åpnet Atkins boka og ikke aner hva det dreier seg om. Også at jeg dessverre ikke ventet med noe annet fra Dagbladet da det ikke er førte gangen.... Sa det var trist om hun skulle slutte seg til gruppen av kunnskapsløse journalister som ikke sjekker kildene sine, - den gruppen er stor nok fra før. Forklarte hovedpunktene i Atkins og forskjell på Induksjon og tiden etter etc. etc. - Men jeg holdt alt i en god og høflig tone

Dessverre sendte jeg den fra web-mailen og glemte å ta kopi. "Noen" har laget oppsettet mitt sånn at den ikke tar vare på sendte mailer. Normalt sender jeg ikke mail derfra, bare leser...... (Det er rettet nå) - men jeg skulle så gjerne ha postet en kopi her her !

Siden jeg ikke gjorde noe sist - så prøvde jeg iallefall nå. OM jeg får svar (tviler sterkt) skal jeg poste det !