Nå har jeg en viss følelse.....
.... av at du klarer å nå de målene du setter deg - så jeg har STOR tro på at du klarer å hove iland en riktig god sponsoravtale Jeg krysser fingrene for sikkerhets skyld.
-20 hørtes grønnjævlig kaldt ut (sånn at neseborene klistrer seg sammen på både inn og utpust ). Godt at gradestokken har begynt å krype oppover etterhvert som dagens skrider fremover. Håper du får en god treningsrunde med hesten idag !
Du er så utrolig dedikert med maten. En skikkelig flott inspirator for oss andre!!! Og den MCT oljen du sverger til skal jammen meg jeg også få tak i prompte - samt progestacare. Apropo Progestacare så skrev du et eller annet sted at du smører den på 1 gang om dagen fra du er ferdig med mens og frem til neste mens. Har jeg oppfattet deg riktig ?? Mener å husket at jeg brukte den to ganger om dagen - men om ikke det er nødvendig så er det jo svært besparende både økonomisk og tidsmessig (jeg er nemlig IKKE flink til å huske sånne kremer, piller og ting flere ganger om dagen)!!!
Nå skal jeg kaste meg rundt og jobbe her. Skal ta en tur i stallen sent i ettermiddag for å massere litt. Hesten er forøvrig fin igjen i benet - betennelsen er borte - årsaken funnet (av equiterapeuten) og trening satt igang for å få henne sprangklar igjen (hun er jo sprek som en folunge etter å ha vært rekonvalsent så lenge). Skal bli spennende å se hvor lang tid denne opptreningen kommer til å ta !
Ha en herlig dag med solstråler på nesetippen !!
|