Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-06, 01:17   #32
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: tsah!

Hei igjen!

Har du lagt inn en presentasjon under "presentasjoner"? Kanskje du får flere lesere da (det er bare å lete seg frem til underforumet og klikke "New Thread" øverst til venstre).

Anbefaler deg også å kikke litt rundt på forumet og være mer aktiv i andre tråder, andres dagbøker f eks.

Og så er det litt vanskelig å kommentere det du spiser i og med at det ikke er lavkarbo... synes jeg ihvertfall... Det er lettere å kommentere noe som ligger i nærheten av det en selv følger Men som de andre her sier, du er like velkommen for det!

Men lykke til med sykehusoppholdet ditt! Godt å høre at du har fått diabetesen under kontroll!

PS: at du har vondt i magen skyldes HELT sikkert de sukkerfrie dropsene... Sukkeralkoholer, som de søtes med = auau i for store mengder. Hvor mye man tåler er helt individuelt, men det er ikke få her på forumet som har hatt magekramper og/eller diaré pga sukkerfritt godteri nei (inkludert meg )... Det er fryktelig vondt, så all sympati..!

Sist redigert av Huldr : 07-03-06 kl 01:31.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat