Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Legger inn denne her også jeg, selv om det egentlig er en kopi av det jeg skrev under tråden SUKKERALKOHOL???
Til skrekk og advarsel for alle som kanskje vil gjøre den samme dumme tingen som meg 
Sitat:
Prøvde meg på en atkins bar i går jeg, var borte i mange timer og sulten nok til å ta en rask løsning
For 3 år siden fikk jeg påvist fibromyalgi, noe jeg selv tror kommer av overbelastning på grunn av skadene etter ulykken, og feil ernæring... Men uansett er det over en periode på 3 mnd påvist endringer i muskelfibre, muskelfester o.l på en klinikk i Sverige, og de kaller det fibromyalgi....
Jaja nok om det, disse smertene har jeg IKKE hatt siden jeg begynte med lavkarbo kost, de ble borte etter de 2 første ukene... Helt til i dag, og knaggen det må henges på er SUKKERALKOHOL
Det er det eneste jeg har spist som jeg ikke har spist opptil flere ganger i løpet av ukene jeg har levd med lavkarbo... Selv om jeg ikke har opplevd noen form av oppblåsthet, magesmerter har jeg nå smerter i muskelfester i nakken, skuldre, albuer, hofter og knær 
Så den baren ble dyrekjøpt 
|