... det der med muskelsmerter er noe skikkelig herk. Svært interessant å lese om den oppdagelsen du har gjort (hadde nemlig en lang diskusjon med en venninne i går - hun har fibromyalgi, men spiser bare junk og sukker, og jeg anbefalte henne å forsøke "sukkerfritt" i 14 dager for å se)!! Tror at jeg selv skal ta en gjennomgang av mitt eget kosthold for å se om det er sukkeralkoholer der - kanskje det vil hjelpe på min vonde kropp også (stive ledd, muskelverk og stølhet i skjelettet - spesielt i ribbena). Jeg har blitt langt bedre etter at jeg la om kosten - men har fremdeles dager hvor det kjennes ut som om jeg har fått julig (eh.... vet egentlig ikke hvordan det føles - for det har jeg aldri fått ). Forresten må jeg også si TUSEN TAKK for supre rideråd i går. Vi satt her og leste det du skrev frem og tilbake - og frem og tilbake en gang til..... Først så fikk vi et lite fniseanfall hvor vi var enige om at dressurryttere er en helt egen rase og så konkluderte vi med at vi nok burde kunne mer dressur enn hva vi kan pr idag rett og slett for å kunne finne virkelig gode treningsmetoder for å bygge opp muskler.... For før vi fikk satt oss ned og tegnet og forklart så hørtes det du skrev nesten gresk ut *hahaha* Reservedattra syns jeg skulle sende deg melding for å høre om du underviser..... men kom på at det kanskje var litt langt å reise to ganger i uken når hun går på skole, jobber, har kjæreste, hest, hund, katt og stor vennekrets..... Så det får bli timer på stallen i stedet Men nå har vi i det minste fått fikset en dressurrytter til å ri hesten litt i en tid fremover (her får man bare innse sin egen begrensning) - en tidligere landslagsrytter (godt voksen)... Eh... .dette skulle kanskje ikke stå i din dagbok - men pytt nå er det skrevet Jeg håper du får en flott dag - og at kroppen utover dagen bestemmer seg for å spille på lag med deg. Sender noen ekstra buketter med solstråler til nesetippen og en stor strutseklem fra meg til deg.