Sv: fitline yoghurt
Jeg har mer dokumentasjon og tall på denne yoghurten hvis noen er interessert. Send meg en PM med mail-adressen din på hvis du vil ha det tilsendt.
Yoghurten har forresten nå fått patent - i tillegg til to av vitamintilskuddene.
Nøtta: Fra du bestiller går det 2-5 dager til du får produktene. Send meg gjerne en PM så kan jeg ordne bestillingen for deg - og avtale levering når du vet du er hjemme. Hvor bor du når du ikke er i Norge forresten?
Iset: tror jeg har anbefalt deg denne yoghurten tidligere også pga. ekstremt høyt antall bakterier - til gunstig pris..... Absolutt verdt et forsøk.
SiljeVanilje: du kan bruke soyamelk, havremelk eller rismelk. Eller ku-melk. Eller geite-melk. Jeg har kun brukt H-melk selv - for da syns jeg konsistensen blir best, og min erfaring er at selv de med melkeintoleranser kan bruke yoghurten selv om det er brukt ku-melk.
Når det gjelder kostnader i tillegg til selve produktene anbefaler jeg dere å betale med VISA - for da slipper man i hvert fall oppkravsgebyr.
fra Fedonisten