Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-06, 11:39   #25
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: fitline yoghurt

Jeg har mer dokumentasjon og tall på denne yoghurten hvis noen er interessert. Send meg en PM med mail-adressen din på hvis du vil ha det tilsendt.

Yoghurten har forresten nå fått patent - i tillegg til to av vitamintilskuddene.

Nøtta: Fra du bestiller går det 2-5 dager til du får produktene. Send meg gjerne en PM så kan jeg ordne bestillingen for deg - og avtale levering når du vet du er hjemme. Hvor bor du når du ikke er i Norge forresten?

Iset: tror jeg har anbefalt deg denne yoghurten tidligere også pga. ekstremt høyt antall bakterier - til gunstig pris..... Absolutt verdt et forsøk.

SiljeVanilje: du kan bruke soyamelk, havremelk eller rismelk. Eller ku-melk. Eller geite-melk. Jeg har kun brukt H-melk selv - for da syns jeg konsistensen blir best, og min erfaring er at selv de med melkeintoleranser kan bruke yoghurten selv om det er brukt ku-melk.

Når det gjelder kostnader i tillegg til selve produktene anbefaler jeg dere å betale med VISA - for da slipper man i hvert fall oppkravsgebyr.

fra Fedonisten

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat