Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-06, 17:34   #40
Ablazed
Ubekreftet Medlem

Ablazed sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Bergen
Ablazed er på en erverdig vei

Sv: tsah!

MIN DAG

Vel, idag sto jeg tidlig opp som vanelig. Klokken ni. Alt for tidlig for meg! Tok insulin & målte blodsukkeret - så spiste jeg. Et rundstykke med skinke, tomat & agurk. Som vanelig. Lite å velge mellom her altså.. Enten så er det syltetøy, ellers så er det makrell. Og skinke da selvfølgelig. Vel, gikk på skolen her på sykehuset, og klokken tolv var det lunsj. Da spiste jeg et rundstykke med det vanelige på. Og en grovskive med leverpostei. (JA, wow, de hadde faktisk leverpostei denne gangen). Drakk litt kaffi også. Så var det ned igjen på skolen. Og der kom det en dame inn å spurte om jeg ville være med ned på musikkverkstaden og spille gitar. Jeg spiller el-gitar, nemlig. Hum. Frem til middag gjorde jeg egentlig ikke på noe. Anne, sykepleieren min, kom inn for å kjenne på infiltratene mine. Og de såg fine ut, heldigvis. Hadde nesten ikke antydninger til klumper.

Til middag var det lars! Gud så glad jeg ble når jeg så det. Denne gangen var det faktisk godt også. To poteter, et laksestykke & masse brokkoli
Drakk også en kaffi etter dette måltidet.

Så gikk jeg alle de laange trappene ned i 1. etg. igjen. Ut for å røyke og opp igjen. Såg litt på tv, snakka i telefonen og kjedet meg. Etter en stund gikk jeg bort til narvesen igjen.. Hm. Jeg angrer alltid på at jeg har gått bort der etterpå. Denne gangen kjøpte jeg meg en kopp med kakao og en sukkerfri sjokolade. Jeg er så dum. Arg. Jeg blir jo så sint på meg selv etterpå, men jeg gjør det likevel. SKAL prøve å ikke kjøpe eller spise noe usunt i morgen. *Love segselv det*

Fikk besøk idag også! Tante Bjørg som jeg kaller henne. Søsteren til farfaren min. Vi satt lenge og snakket. Hun fortalte meg hvor voksen jeg var blitt & så snakket vi masse om slanking, kosthold osv. Hun var stolt over at jeg var så fast bestemt på å klare dette. Men, huff. Gikk jo bort på narvesen og kjøpte meg kakao og sjokolade, jo! sukk.

Uansett - til kvelds blir det rundstykke sikkert. Er egentlig ikke sulten da. Hm. Men må liksom spise litt ivertfall til hvert måltid sier de her..

Vel, imorgen blir en bra dag! Jeg bare vet det. Skal hjem igjen, trene! Ut på tur med hunden osv. Spise salat skal jeg ivertfall! *Glede seg*

Love,
TrudY
Ablazed er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat