Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-06, 22:07   #8
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Sv: Kugalskap og fugleinfluensa!!!

Opprinnelig lagt inn av Nille

Det finnes ingen vaksine for katter mot fugleinfluensa. Så spørs det hva som er best for katten. Å holde en utekatt "inne", - eller la den kose seg ute slik den pleier..... Å holdde katten inne hele sommeren betyr at vi må skalke alle luker og både vi og katta blir gale. Det er klin umulig å gjennomføre slik vi bor, da vi bor i 1 etg. og åpent vindu betyr "ut" for katta.

Vet sannelig ikke hva vi skal gjøre jeg.......

har akkurat prøvd å holde en nykastrert utekatt inne(grøss og gru) den holdt meg våken hele natta. Fikk beskjed om at vi skulle holde den inne i to dager,men det blir et helvete så vi ga opp etter under et døgn.
Og for ikke snakke om disse utsugerne av noen byklinikker
Kattene har det godt her på landet. Hvorfor skal de plutselig få full narkose for en kjapp kastrering,den forrige katten jeg kastrerte fikk da ikke det og hodehette for å gjøre prisen enda høyere jada. Og hvorfor skal de absolutt ha katten der i tre timer,jo for da kan de ta mer betaling.
Uansett de haer ublu priser der dattern var med katta. Gir meg ende over. Var med samme katten uttørkety pga infeksjon for et år siden,de satte drypop på han og beholdt ham i over et døgn. Naboen min hadde samme infeksjon på sin katt hun var hos en annen dyrlege som ga denvæske prompte og fikk ta den med hjem at once.
Derfor tror jeg mange gjor alt for penger. Vi ga 3500 for at katten skulle sove over med drypp som virka dårlig i et døgn. Det må jeg si er en ublu hotellpris!!!!!