Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-06, 22:43   #9
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Kugalskap og fugleinfluensa!!!

Pusen er jo en jeger av instinkt og i Østerriket har jo flere katter blitt smittet av den farlige varianten.Men bjeller er anbefalt,da skremmer den opp fuglene(sannsynligvis)før den rekker å ta dem,dersom ikke fuglen alt er blitt så syk og svekket at den ikke klarer å fly.Men enn så lenge har jeg fulgt med på at la pus være pus,det er tamfuglene som har størst risiko.Nå er den jo ikke kommen til Norge,men jeg tipper den ikke er så langt unna.

Hvorfor virus og bakterier muterer til noe verre har vel noe med motstandskraften den sykdommen møter. Finne stadig nye veier å spre seg på.Ikke vet jeg,bare en tanke som feide meg,inntil man finner noe kur som tar knekken på hele systemet til basilusken.

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat