Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-06, 16:04   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Også ny, hjelp!!

Velkommen Chanel !

Opprinnelig lagt inn av Chanel

Ønsker meg likevel litt hjelp på å finne gode oppskrifter, der det også står hvor mye en skive, et kakestykke, en bolle osv videre inneholder av karbs. Kan noen der ute hjelpe meg?

Som Albertine sier; det behøver du ikke vite, siden vanlige skiver, boller og kakestykker er "off limits" på ketolysekuren.

MEN om du går inn i oppskriftsforumet her på siden vil du finne masse "bakst" med alternative ingredienser som er tillatte på kuren. Og i de fleste der står karbeinnholdet i oppskriften...om det var det du mente...

Du kan godt drikke melk, men i begrensede mengder, siden du kun skal ha i deg 15 karber pr dag.

Sist redigert av Nille : 09-03-06 kl 21:29.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat