Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-06, 17:54   #118
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 59
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

GLEEEEEEEEEEDER meg til tirsdag

Pusse opp en såååååå kjedelig, til og med hesten har fått ferie på grunn av at vi pusser opp

Det er kjempegøy når det er ferdig men fytterakkern så kjedelig å flytte fra rom til rom.... Heldigvis bare maling av kjøkkenet, og sliping av gulvet på siste stuen igjen nå.... Og GARDINER HJEEEEEELP

Jeg har 10.000 tommeltotter når det kommer til å sy, skjønner ikke hvorfor jeg fikk høye karakterer i forming på barneskolen, tror det må være det flotte bordet jeg lagde på sløyden, for håndarbeid er det IKKE

Ellers går dagene greit, helt utrolig hvor bra jeg har det i dag, med tanke på hvordan ting var i går, så det gjorde ikke så mye skade heldigvis.... Maten er så morsom om dagen, spiser masse grønnsaker jeg aldri har likt, som plutselig nå er super godt, dessuten har jeg bakt brødet til Torkil's nabo, noe jeg absolutt vil anbefale alle som gjerne vil ha noe å tygge på til frokost å gjøre....

Spiser 1 skive om dagen sammen med laks og egg, 1 med westfalerskinke og rømme... I går var det makrell i tomat med masse majones, skikkelig godt brød som jeg virkelig setter pris på om morgenen....

Var en tur hos Karin på Næringsvett i går, og hun kunne fortelle at det snart vil gå å kjøpe majones lagd på MCT olje.... DEN vil bli flittig brukt her hos oss

Jeg har funnet ut at den MCT'n som hun selger funker bedre for meg enn den på apoteket, så jeg får hjem en hel eske snart... Vil noen prøve den istedet for den på apoteket, kan jeg sende en av de jeg har....

Den er tysk og inneholder endel ting den på apoteket ikke gjør, som b karoten, A D og E vitaminer, safloröl og leinöl (hakke peiling på hva de oljene er siden jeg ikke kan tysk) og den er lagd av kokosolje... Det er vel de andre også tror jeg...

Så skulle dere ville prøve hollar opp og jeg sender en

Rekker ikke bruke opp alle uansett jeg, selv om jeg er stooooor forbruker

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone

Sist redigert av Caxa : 09-03-06 kl 18:07.
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat