Tjo&Hei... PåNyVei ;)
Ja, da var jeg tilbake..... igjen... for ørtende gang. Er ikke så lett dette livet.. i matveien altså. Personlig tror jeg alt ligger i hodet, men det er nok også viktig å ha et sunt kosthold. Jeg holdt nesten på å melde meg på Grete Roede her for 1 mnd siden, men det føltes galt, så jeg droppet det. Lindberg har også streifet meg, men jeg klarer ikke sånne faste spisemønstre og forpliktende møter og slikt. Jeg liker å kunne ha litt valg i hverdagen.
Jeg har alltid likt meg her inne. Mange gode tips fra mange erfarne koselige mennesker. Jeg håper at ved å bli aktiv her inne får jeg litt fokus på kostholdet.
Nå har ikke jeg tenkt å følge noen filosofier slavisk, men heller fokusere på å spise mat med relativt lave karbohydrater... og mat som ikke har vært gjennom noen prosess (skal ikke fornekte for at det med tiden kommer til å bli litt sjokolade, men men, noen gleder må en kvinne få beholde)...
Mmmm gleder meg til å endelig få litt ORDENTLIG energi og slutte med alt det idiotiske sukkeret. Avokado.. nøtter... cottage cheese m/kanel... kylling (får se hvordan dette med fugleinfluensa arter seg).. og fisk... masse masse grillet fet fisk... nam!
Jeg spiste nettopp pasta med saus fra pastasentralen... nam nam, men huff så full i magen!! Jaja, siste måltid som det berømt kalles (er ikke så keen på pasta egentlig)..
Svakheter: sjokolade, sjokolade, sjokolade...
En undersøkelse har vist at 9 av 10 kvinner innrømmer å like sjokolade....... den siste lyger...
Takk for at jeg alltid er velkommen tilbake!!! Denne gangen skal jeg ikke skuffe meg selv. Uansett hvordan det går er det terapeutisk å skrive dagbok. Da kan jeg få litt av frustrasjon og gleder ut!
*Klemmer*
|