Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-06, 11:49   #35
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: fitline yoghurt

Opprinnelig lagt inn av nøtta

du er ikke dum !! bare jeg som tenker litt rart , siden Nille la inn naeringsinnhold paa en liter yoghurt laget av h-melk, da tenkte jeg at 1 liter yoghurt inneholder 1 liter h melk og en liter h-melk inneholder mer enn 2 g fett, derfor skjonte jeg ingen ting ,

saa spm mitt var vel egentlig ingen ting, bare tenkte litt hoyt, men noen kan sikkert si hvis de vil hvor mye h-melk det er i en liter yohurt for da kan jeg bli enig med meg selv !!

Hvis vi fortsatt snakker om FitLine yoghurt - så lages den av 1 liter H-melk ja... og da blir den best, etter min mening.

...nå ble du vel ikke akkurat klokere kanskje...? For sikkerhets skyld setter jeg inn næringsinnholdet i yoghurten - så kanskje du blir enig med deg selv eller noen andre da?

Næringsinnhold

(1 liter ferdig ALL-IN-1000 YOGHURT med 3,0% melk)

Energi: 1806kJ
425kcal
Protein 47 g
Kolhydrater 42 g
Fett 1,7 g
Kalsium 1440 mg
Magnesium 250 mg
Fosfor 1340 mg

ALL-IN-1000® probiotika inneholder omtrent 30 ganger mer mikroorganismer enn en vanlig yoghurt!

Følgende nyttige tarmbakterier finnes i All-in-1000 Yoghurt:

Laktobacillius acidofilus La-5,
Bifidobakterier Bb-12,
Streptococcus thermormofilus
Lactobacillus debrueckii subsp. bulgaricus.

Dessuten inneholder yoghurten inulin, som har en prebiotisk virkning, dvs. den innholder ikke-fordøylige oligosakkarider som øker veksten av visse snille tarmbakterier bl.a. bifidobakteriene.

Fitline All-in-1000 Yoghurt er produsert etter strengeste farmasøytiske standard, og er godkjent og merket GMP. FitLine All-in-1000 yoghurt har nå også fått patent.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat