Sv: fitline yoghurt
Opprinnelig lagt inn av nøtta
du er ikke dum !! bare jeg som tenker litt rart , siden Nille la inn naeringsinnhold paa en liter yoghurt laget av h-melk, da tenkte jeg at 1 liter yoghurt inneholder 1 liter h melk og en liter h-melk inneholder mer enn 2 g fett, derfor skjonte jeg ingen ting ,
saa spm mitt var vel egentlig ingen ting, bare tenkte litt hoyt, men noen kan sikkert si hvis de vil hvor mye h-melk det er i en liter yohurt for da kan jeg bli enig med meg selv !!

Hvis vi fortsatt snakker om FitLine yoghurt - så lages den av 1 liter H-melk ja... og da blir den best, etter min mening.
...nå ble du vel ikke akkurat klokere kanskje...? For sikkerhets skyld setter jeg inn næringsinnholdet i yoghurten - så kanskje du blir enig med deg selv eller noen andre da?
Næringsinnhold
(1 liter ferdig ALL-IN-1000 YOGHURT med 3,0% melk)
Energi: 1806kJ
425kcal
Protein 47 g
Kolhydrater 42 g
Fett 1,7 g
Kalsium 1440 mg
Magnesium 250 mg
Fosfor 1340 mg
ALL-IN-1000® probiotika inneholder omtrent 30 ganger mer mikroorganismer enn en vanlig yoghurt!
Følgende nyttige tarmbakterier finnes i All-in-1000 Yoghurt:
Laktobacillius acidofilus La-5,
Bifidobakterier Bb-12,
Streptococcus thermormofilus
Lactobacillus debrueckii subsp. bulgaricus.
Dessuten inneholder yoghurten inulin, som har en prebiotisk virkning, dvs. den innholder ikke-fordøylige oligosakkarider som øker veksten av visse snille tarmbakterier bl.a. bifidobakteriene.
Fitline All-in-1000 Yoghurt er produsert etter strengeste farmasøytiske standard, og er godkjent og merket GMP. FitLine All-in-1000 yoghurt har nå også fått patent.