Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-06, 02:01   #38
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Oppførsel på forumet

Jeg har vært borte en stund jeg. (Bokstavelig talt også - og så er jeg ikke like ofte inne her nå lenger som før.)

Det er kjempeviktig at vi kan klare å holde en "sivilisert" tone her. Klart det er! Vi skal jo være hverandres støtte og hjelp! Selvsagt skal vi også diskutere, men det er forskjell på meningsutveksling og drittslenging.

Da jeg oppdaget dette forumet, var det en livlinje for meg - dvs at jeg følte forumet som min beste støttespiller og uuttømmelige visdomskilde. Nå er det nærmest slik at jeg kikker om det er noe jeg MÅ se på... Og om det er noe som virker interessant. (Ble dødsimponert av Nille som leser alt... selv om hun jo er moderator... Si meg, jobber du aldri, jente??!?)Det er blitt til at jeg ikke leser mer enn det mest nødvendige, og innlegg av de man har mest med å gjøre.

Okei, det har vokst noe kolossalt... Og glade er vel vi for det, for det betyr jo at flere følger vår vei, og at lavkarbo vinner fram i kostholdssammenheng...

Men det betyr at vi opplever ting vi ikke liker, vi mister oversikten, og folk kan vi ikke styre... Jo flere vi er, jo større sjanse for at noen skal gå over streken.

Pluss og minus, altså. Jo flere medlemmer, jo mindre sjanse for at alt går glatt og greit.

Men bare så det er sagt - helt enig med Fedonisten og alle andre: Sak først, person er ikke et tema her. Burde ikke være det!

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat