Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-06, 10:17   #39
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Oppførsel på forumet

Som relativ fersk her på forumet er jeg overrasket over hvor lite bråk det er her. Det er jo superpositivt. Jeg har lang erfaring som moderator og administrator på flere andre forum, og kan si at slike problemer eksisterer overalt. Men her har det vært forvinnende lite. Det sier noe om medlemmene, om sammensetningen og om nettstedets seriøsitet. En annen faktor er hvor godt nettstedet greier å slå ned på begynnende bråk. Her må jeg si jeg er imponert moderatorene og administratorene her inne. Dere er veldig klare, veldig våkne og veldig diplomatiske. Dere gjør en særdeles god jobb. Og en liten ting til til slutt. Mindre bråk på nettsider der meldemsmassen er kjønnsblandet. Jeg har modda på flere typisk jenteforum. Sier bare en ting jeg.. jenter er jenter verst.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat