Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-04, 16:08   #2
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av
Cool

Opprinnelig lagt inn av Carbokiller

Hvor viktig er det å innta regelmessige måltider når man går på Atkins. Har det noe å si? Jeg var flink "før" men har de siste ukene pga. sinnsvakt mye stress, ikke hatt tid til å spise regelmessig. Det blir gjerne om morgenen ved åttetiden og neste gang kanskje ved femtiden. Jeg sprekker ikke på usunne matvaner pga. dette, men blir jo veldig sulten. Men har det noe å si for vektnedgangen mon tro?

For å være ærlig så vet jeg ikke,da kommer den stor inrømmelsen om at jeg spiser når det passer meg.
Har nå gått ned 19 kilo siden jeg begynnte(18.7) men har aldri vært flink til å holde måltidene.Kun i pausene på jobben.
Jeg er også sånn kveldsspiser må ha mat før jeg legger meg ellers får jeg ikke sove.
sender denne videre til nestemann

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat