Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-06, 15:09   #8
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg skal til Sverige i morgen...

Jeg er harryhandler de lux og det som skal stå på min handleliste når jeg skal dit på fredag er alle typer kjøtt. Karbonadekjøttdet de selger er totalt blottet for tilsetningsstoffer og dermed 0 karbo. Bacon, flesk, indrefilet, koteletter, biffer. Ja alt som har gått på fire bein. Kylliingfileter er også veldig godt og kjempebillig.
Oster i alle varianter er mye billigere i Sverige enn i Norge. Svarte Sara er min favoritt. En skikkelig promp-ost. (lukter promp og smaker himmelsk!) Grønnsaker er billigere enn her hjemme i min butikk, så jeg handler med meg grønnsaker for en uke også.

Helsekost preparater er noen ganger myyye billigere. Proteinpulver likeså.
Cavaliersjokolade, De Bron godteri, andre lavkabo sjokolader har de større utvalg av.
HERMESETAS er et søtningsmiddel på stor boks i strøform som de har i Sverige og ikke i Norge. I motsetning til andre kunstige søtningsmidler så smaker dette så deilig at hvis du strør det over det du skal ha så smaker det det nærmeste sukker jeg noensinne har kommet uten at det er sukker.
Soyamel er billigere der enn her.

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat