Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-06, 16:19   #131
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 59
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Jeg har ridd igjen!!!!!!!!

Så var det mandag igjen, huset er ferdig oppusset, siste strøket maling ble utført i dag tidlig....

Siden det er mandag hører også endel andre ting til som veiing f.eks.

Var veldig spent i dag siden jeg nå har holdt meg til ketolysekuren med endel mer grønnsaker, og jeg har kuttet ut kremfløten.... Spiser creme fraiche istedet, noe jeg var spent på hvordan fungerte.... Siden det heller ikke har blitt noe trening på meg denne uken var spenningen stor når jeg gikk på vekten i dag....

1,9 kilo lettere enn forrige tirsdag!!!!!!!!!! Er kjempefornøyd med det resultatet, blodtrykket er som forrige uke, kroppen har det bra og blodprosenten er akkurat passe høy...

Så bedre start på uken kunne jeg neppe fått

I tillegg var jeg VELDIG spent på hvordan det ville bli å ri Rocky i dag, siden han bare har vært hest, og fått leke masse denne uken, og over all forventning, han er akkurat som forrige mandag.... Må bare elske den hesten!!!!!!!!!!!

Jeg er sååååå fornøyd med ham, skal bli så spennende å ri ham for instruksjon neste helg, siden det er han jeg så ham hos første gang i Danmark.... Da stod han på en boks og var litt syk, og jeg sa det var den flotteste hesten på hele stallen, jeg fikk rett

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat