Sv: Hurra Hurra Hurra....
Opprinnelig lagt inn av Strutsen
.... Dette er jo fantastisk bra !! Dette går jo så det suser. Spennende å se videre hvordan kroppen fungerer på ketolysekuren.
Herlig å lese at du hadde en herlig dag i stallen idag også !!! I dette været MÅ man jo bli i godt humør - og når man har en hest som Roxy å være i godt humør sammen med så blir jo dagen fullkommen !!!
Ha en flott kveld Tone !
Takk for det! Skal finne sengen noenlunde tidlig, skal opp å kjøre til Vestfold for å få hentet den hesten vi så på i går....
Nå har jeg sydd ett sett med gardinger til kjøkkenet også, så nå skal jeg ikke sy gardiner på ett år Hmmm Forresten har jeg jo ett tilbud om at du skal sy dem kjære Struts kan være jeg bytter til høsten da jo
Må bare få lagd meg noe middags greier, blitt bare frokost og lunsj og noen macademia nøtter i dag, men matlysten er ikke helt på topp... Er rett og slett ikke sulten, men skal få i meg noen grønnsaker og litt kjøtt med masse olje på....
Forresten.... Om noen vil prøve den tyske MCT'n jeg bruker har jeg fått en kartong som jeg skal videreselge.... En sånn flaske kommer på 205 kr inkl mva.... Så betaler jeg 25,- kroner for å sende den i Norge, så 230,- til dere.... Den blir litt billigere enn den jeg fikk tak på hos Apotek1 til og med når frakten er iberegnet....
Så send meg en pm om dere vil teste denne, selv vil jeg absolutt anbefale den, da jeg har prøvd 3 forskjellige, men denne virker absolutt best på meg....