Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-06, 22:10   #11
TinaF
Ubekreftet Medlem

TinaF sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Jeg er fra byen hvor det alltid regner..
Alder: 38
TinaF er en juvelTinaF er en juvelTinaF er en juvel
NØTTA: Ja, jeg har lest den boken (Franske kvinner blir ikke fete, engelsk versjon).... men var ikke den jeg refererte til. Ble inspirert av en bok av Paul Mckenna (I can make you thin). Han har en utrolig fornuftig teori. Er å anbefale på det varmeste. Den promoterer at du kan spise hva du vil, når du vil så lenge du smaker på maten, nyter maten og kjenner etter hvor sulten du er. Du skal heller ikke spise til faste tider, men når kroppen din sier ifra at den trenger næring. (Kan komme tilbake med en oppsummering fra boken senere når jeg leiter den fram igjen).

Likevel må jeg si at jeg har forelsket meg i smaken av nøtter, avokado, cottage cheese osv... så det blir nok et lavkarbokosthold jeg kommer til å føre likevel. Jeg er overbevist om at det er bra for å opprettholde et sunt kosthold og holde en stødig og god forbrenning. I følge P.M. skal en spise det som "kroppen skriker etter"... så jeg krysser fingrene for at den skriker etter slik mat (tror egentlig det.. kroppen er ikke akkurat programmert til å skrike etter frossenpizza)