Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-06, 22:29   #139
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 59
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av Eva

Deilig du har funnet det som er korrekt for deg! Jeg måtte også kutte ut Skaldeman-tendensene før noe skjedde med meg. Mine nyrer klarte slett ikke alt fettet og proteinene og jeg måtte dessverre kutte ut fløte og creme fraice. Henner jeg kjøper en creme fraiche eller fløte en gang hver 14. dag og koser meg litt, men det tar ikke kroppen notis av.
Men la vær å ha dårlig samvittighet fordi noe lykkes for deg som ikke lykkes for andre. Kjenner det så godt selv, og man kan nesten legge på seg av den type skyldfølelse...

Sant nok Men det handler nok om så enormt mye mer enn bare det å ha funnet ut hvordan jeg skal nå vekt målet, er nok hele livet i seg som er så utrolig bra for tiden.... Egentlig småting kanskje, men ting som betyr så enormt mye når de virkelig kjenns på kroppen... Som en mann som kom hjem med 80 røde roser, fordi det var alle de grunnene han hadde funnet den dagen for at jeg fortjente dem...

Og da hadde jeg ikke sett ham nesten, så jeg får håpe det ikke var nettopp derfor

Hesten funker, kroppen funker så optimalt den kan, ungene er friske, solen skinner og huset er nyoppusset, gubben er bare en enorm støtte og jeg bare nyter

Og så går jeg ned i vekt også WOW

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat