Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-06, 08:27   #12
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Tjo&Hei... PåNyVei ;)

men kropp kan skrike etter pannekaker..

Jeg er ikke gift, men forlovet.. blir enda noen år til vi gifte oss.. 2010 kansje? vi får se.. ingenting er bestemt. og barn det tror jeg at jeg kan se langt etter enda...

sliter veldig med å komme meg på rett sti igjen. men i dag begynner vi på nytt igjen. jeg har lagt på meg noe #"€!%€#"% for å si det sånn.. må ta av hvertfall 10kg før sommeren. men dagen har begynt fint, så får vi se hvordan det kommer til å gå.. håper jeg får reist til bergen i morgen å trent litt.. pleier å hjelpe på humøret..

du reiser alt for mye du.. *misunnelig* jeg har alltid hatt så mange planer om å studere i utlandet, flytte til utlandet. men jeg har rett og slett ikke råd til noe sånt.. jeg hadde 3 uker på språkreise i england for mange år siden. det var minkariere i utlandet.. nå er jeg forsatt ung... men ser ikke for meg at jeg skal få mulighet til å flytte utenlands med den utdannelsen jeg velger.. fordi førskolelærer utdannelsen er ganske forskjellig fra land til land.. så det er ikke sikkert jeg hadde fått jobbe engang...

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat