Opprinnelig lagt inn av Nena God bedring, Tone - ikke greit når kroppen ikke spiller på lag nei. Beundrer din evne til å se det positive i det meste - der har jeg og mange med meg mye å lære!! Bra at familien skjønner dine behov , og at du selv tar tak i ting før det går for langt! Ha en best mulig kveld da !
Opprinnelig lagt inn av Nena
God bedring, Tone - ikke greit når kroppen ikke spiller på lag nei. Beundrer din evne til å se det positive i det meste - der har jeg og mange med meg mye å lære!! Bra at familien skjønner dine behov , og at du selv tar tak i ting før det går for langt! Ha en best mulig kveld da !
Tusen takk.... Jeg har lært meg å si ifra om mine behov og jeg har lært meg å si at nå er jeg sur, nå er jeg lei meg, nå behøver jeg en klem, nå behøver jeg å være alene.... Det har resultert i at jeg får dekket alle disse behovene, uten at noen egentlig stiller spørsmål ved dem Har fått i meg en sånn tabelett nå, så bare den virker skal jeg forsøke å reise meg igjen, egentlig en rar følelse å kjenne kroppen bli bevegelig igjen etter at den har vært så ille at jeg ikke klarer stå opp fra sofaen... Dessuten kan jeg jo benytte sjansen til å bli opvartet