Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-06, 17:44   #1
Felix
Medlem

Felix sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 62
Felix har en fantastisk aura rundt segFelix har en fantastisk aura rundt seg
Thumbs up

Flere NYE på Skaldeman?

Hei

Vel, for FØRSTE gang skal jeg nå starte et nytt og bedre liv på en TORSDAG dvs. i morgen. Skal jeg få til en forandring må jeg også gjøre noe nytt, dvs. ikke starte på en mandag som tusen ganger tidligere...

Har laaang slanke-erfaring, men da spesielt med GR - hvilket er OK, men blir som en slankekur - vanskelig som livsstil og fristelsene er mange og man må alltid passe seg.

Har nå lest boken til Sandeman og dette virker som en mulig diett som man ikke trenger å telle kalorier osv. Synes det virker logisk det han skiver.

Imidlertid så har jeg vært en kort tur innom Atkins tidligere, men følte at det ble for mye fokus på sammensettingen hver dag og derav "slanking" og ikke livsstilendring (mulig jeg ikke var tålmodig nok).

Vel, min forrige slankekur er 5,5 kg siden og kiloene øker på - en trøstespiser de luxe - ganske altspisende.

Hadde vært supert om her var noen andre som skal starte eller nettopp har startet så vi kan gi hverandre råd og tips underveis! Jeg vet jeg vil trenge mange tips så SUPERT om dere sender meg råd og tips.

Felix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat