Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-04, 12:48   #3
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Hei hei!

Jeg ringte rundt til en del apotek i Oslo en gang og spurte om prisen på askorbinsyre i kilospakning. Nå har jeg lett og lett, men jeg finner ikke igjen det jeg skrev opp. Men det er store prisvariasjoner, så det lønner seg å ta en ringerunde. Jeg synes å huske at de hadde det til under 300 kroner ett sted, men det er ikke sikkert hukommelsen min er helt til å stole på, da...

Selv tar jeg C-vitaminpulver fra Mezina, det inneholder kalsiumaskorbat pluss bioflavonoider, nypeekstrakt og acerolapulver. Det koster 150 for en boks på 125 gram, så det blir jo mye mindre økonomisk enn ren askorbinsyre. Jeg har tenkt på å kjøpe ascorbinsyre pluss natriumaskorbat (som er dyrere) og blande det, samt tilsette nypepulver kanskje for å få med bioflavonoidene som er gunstige å ha med når man tar mye C-vitamin, mener jeg å ha lest....

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat