Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-06, 17:59   #144
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 59
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Så er denne dagen også over......

og jeg har gjort alt jeg skal.... Ja foruten å pusse ridestøvlene mine da

De skal jeg ta i morgen etter at jeg har ridd den ene hesten jeg skal ri før jeg og Rocky drar for å trene.....

Har litt sommerfugler i maven, for Jørn ( han som eide Rocky før) har ikke sett ham siden i November.... Så han skal få litt av en overraskelse, Rocky har blitt mye større, fått mere muskler og har fått en indre trygghet i seg selv som gir ham en fantastisk utstråling.....

Driver og skal steke opp endel mat som jeg skal ha med meg i morgen, siden jeg ikke er hjemme igjen før kl 22.30.... Blir en lang dag, men jeg får ta med meg det jeg skal spise og ellers ty til pølser uten tilbehør om det blir for lite av det jeg selv lager.... Tror neppe det, siden jeg veldig sjelden rekker bli skikkelig sulten....

Jeg vil snart ha vår, vår og en ridebane uten snø.... Det hadde vært så godt å kunne ri uten å tenke på om det er glatt o.l.

I dag har maten vært litt kjedelig, men har fått i meg endel mer grønnsaker enn i går, dessuten har jeg fått i meg mye væske, ble varmt å ri i solen.... Nesten påskestemning jo, sitte i stallveggen med en kopp te og se hestene være vårkåte er liksom høydepunktene i påsken...

Ikke noe fjell her med andre ord

Oppkjøringen til sesongen begynner gjerne rundt påske, så det får bli andre som står i bilkø til og fra fjellet....

Gleder meg til mandag og veiing igjen, av noen rar anledning føles kroppen veldig lett og grei selv om det er den uken som vanligvis er mest plagsom i mnd..... Virker som om progesta care'n faktisk hjelper også når den ikke skal brukes

Jeg har forresten fortsatt mange bokser MCT igjen om noen vil prøve den så legger jeg den på posten

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat